dijous, 6 de gener del 2011

Un tast de història

Mirant algunes fotos he tingut uns bons records i vull compartir-los amb vosaltres.
Aquí teniu un tast.
Per Espinelves.


Quan la neu i fred no ens aturava.

Mireu quin casc més modern porta en Jordi.

Us en recordeu del Owen (El Canadenc) i el Carles de presidiari.


Senglars, per què.... jutgeu vosaltres







i com no també hem sortit fora del dominis d’Olesa
Per Santpedor

Ups m'he equivocat amb el GPS


Pel desert.


Seguire amb fotos més actuals.
Dioni

3 comentaris:

jordi ha dit...

Passa alguna cosa em el meu casc?
Era el últim model en aquell moment com les meves sabates actuals! jajajajaja

Marià ha dit...

Bonica la col·lecció de fotos, et fa recordar bons moments, com ara que físicament, jo estava força senglar... bé, vull dir que tot el que es veu era pur muscle! clar ! crec que es nota no?. Aquest matí quan hem fet la sortida ja he sentit algun comentari, "el Marià estava gordito", he Laura!, bé no passa res el comentari només és per deixar clar que tot el que es veu era pura fibra... bé d'acord una mica de panxeta si que feia.
de totes maneres m'han agradat molt les fotos i el casc del jordi ja fa per ell, el rar és que no el porti encara.

Pit i collons

oscarlauri ha dit...

jajajajaj!!!tens tota la raó, retiro lo de gordito i dic MUSCULMAN!!!!jajajaj