dilluns, 2 de maig del 2011

Cronoescalada de Puigventós amb duel de Senglars

Si heu llegit bé, els nostres companys Vita i Jordi s’han apostat un esmorzar que guanyarà el que faci menys temps en la Cronoescalada de Puigventós del proper 15 de Maig..

Es una llàstima però no podré veureu en directe aquest esdeveniment,tots coneixem aquest parell i com sabeu son força competitius, per tant m’agradaria que algú recollís el moment i m’ho expliques a la meva tornada.

De moment com podeu veure a la foto ells dos ja somien en aquest moment.

Dioni

4 comentaris:

jordi ha dit...

NO és un esmorzar....és un dinar!
Una Porra!!!!!!!!!!!
VITA O jORDI DE BON ROLLU EH!

oscarlauri ha dit...

JAJAJAJAJAJAJAJA!!!!! QUE BO!!!! QUINES CARES!!!!! ANIMS ELS DOS SOU UNES MAQUINES!!!!! JO VOTO PER...JEJEJE

jordi ha dit...

Em toca pagar! No a pogut ser. He clavat el temps que volia: 24´00" però no he tingut prou. Em un temps de 23¨40", 20 segons menys, m´ha guanyat! Res a dir.
Felicidades VITA! El sabado pago!

Mosquito Navarro ha dit...

Lástima, de haberlo sabido los platicos, nos habríamos apuntado al ágape...