dilluns, 2 de maig del 2011

TITAN DESERT 2011


Bon dia Senglars.............
Un any més, la propera setmana el nostre company Dioni estarà participant a la Tittan Desert 2011. Desde aquest block intentaré informar de com li va tot; etapes, temps de pas dels diferents controls, temps final de les etapes i lloc a la classificació general.
Tots sabem els entrenament que ha fet pel seu compte i les rutilles que ens ha preparat pels dissabtes per arribar en plena forma.
Dons ara, sols falta posar una cosa Dioni........... "pit i collons" i a per la Titan 2011 i torna finisher.
Sort!

7 comentaris:

oscarlauri ha dit...

VINGA SENGLAR DIONI,ESTEM SEGURS DE QUE HO ACONSEGUIRAS!!! ANIMS TITANO!!!!

Dioni ha dit...

Jo per la meva part lluitaré com un Senglar per aconseguir arribar a Granada..
Aquest any haure de dosificar-me molt més doncs la Titan es més llarga que la del any passat i amb una la ultima etapa força exigent. També es cert que vaig una mica més preparat pero hi ha molts factors que poden influir.
Des de el Marroc us aniré informant per SMS de com em vaig trobant i segur que el Jordi us mantindrà informats de la vesant esportiva i competitiva, jejeje..
Moltes gràcies per tot el suport que m’he esteu donant.
Dioni

Pere ha dit...

Quines coses que s'aprenen per internet.....Així que en Dioni es un senglar, vaja, vaja.
Un senglar i un bon company de ruta.
Vaig coincidir amb ell en una etapa de la Titan de l'any passat,i espero tornar a coincidir a partir de diumenge.

Salut.

PD:Us enllaço amb el meu blog.

Dioni ha dit...

Otres Pere no se t’escapa ni una...per la propera Titan espero seguir la teva roda que es la bona, jejeje.

Magín ha dit...

Mucha suerte y que disfrutes

Dioni ha dit...

Muchas gracias Magin, ahi estare...

Unknown ha dit...

Molta sort! Ens veiem a la tornada!